mandag 29. september 2014

Minestronesuppe

What???!!! Tenker dere kanskje no. Er ho tilbake?
Svaret er ja, jo, tja, tjo, kanskje. Eg skal iallefall prøve. For no har eg fått gnisten, energien og livsviljen tilbake. Nå har eg lyst til å stå på kjøkkenet igjen. Eg lover ikkje at eg blogger kvar dag. Heller ikkje annankvar. Men innimellom, då skal dokke finne gode, smaksrike oppskrifter på mat laget fra botn av. 
I dag vart det Minestronesuppe

Dette treng du til 4 porsjoner:
  • 400 gram Karbonadedeig
  • 1ss Olivenolje 
  •  7dl kraft ( bruk evt 2 buljongterninger og vatn)
  •  4 poteter
  • 2 gulrøtter
  • 0,5 squash
  • 1 liten gul lauk
  • 1 boks hakkede tomater
  • 100g tørr fullkornsmakaroni
  • salt og pepper
 Sånn gjer du det:
   Brun karbonadedeigen i olivenolje.

 Tilsett kraft og grønnsaker som er delt i terninger/skiver. 

Hell over hermetiske tomater, kok opp og la trekke i 5-6 minutt. Tilsett pasta og la småkoke til pastaen er al dente. Smak til med salt og pepper. 



Server suppa med godt brød ved siden av.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget