onsdag 17. oktober 2012

Brun Saus

Mange spørs meg på oppskrifter på brun saus. Eg seier som sant er at eg ikkje har ei spesiell oppskrift for eg lager den bare på "gefylen".
I dag når eg lagde kjøttkaker så skreiv eg ned det eg brukte og dette vart en veldig bra saus så kanskje mine kjære lesarar kan bruke den.

Dette treng du til ca 4 porsjoner:
1,5ss Kveitemjøl
1ss Margarin
3dl buljong eller kraft
2krm salt
2krm pepper
nokre dråpar sukkerkulør

Slik gjer du det:-)
Brun margarin i steikepanna. (Dersom du akkurat har steikt kjøtt, kjøttkaker eller lignende så kan du gjerne bruke rester av fett, kraft osv i stadenfor margarin.)
Ha i mjølet og rør på middels varme til blandinga er lysebrun.
Ha jevninga i ei panne. Spe i halvparten av væsken. Rør godt. Spe i resten. Kok opp.
La sausen småkoke i 5-10 minutt. Smak til med salt og pepar. Ha evt i nokre dråpar sukkerkulør for fargens skuld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget