onsdag 17. oktober 2012

Ailins superdupre Kjøttkaker

Denne veka kom min kjære sambuar og lurte på om eg ikkje kunne lage kjøttkaker. Då det var tilbud på kjøttdeig på Coop Mega så hamstra eg inn litt og bestemte meg for å fylle fryseren med heimelaga kjøttkaker. Det er jo alltid godt, både som søndagsmiddag og kvardagsmiddag.
Eg likar å variere tilbehøret. Av og til har eg erterstuing, av og til er det stua kål og av og til er det rett og slett bare gulrot og potet :-)

Eg trur kvar husmor har si eiga oppskrift på kjøttkaker. Eg bruker ikkje ei fast ei men dette er nok det næraste du kan komme mine, superdupre kjøttkaker.


Dette treng du til ca 40 kjøttkaker:

  • 1kg Karbonadedeig
  • 3 ts Salt
  • 1,5 ts Pepper
  • 1,5 ts Muskat
  • 1,5 ts Ingefær
  • 4 ss Potetmel
  • 3dl vatn
  • 2 egg
Sånn gjer du det:-)
1. Rør saltet godt inn i kjøttdeigen.
 Rør inn krydder og potetmjøl og spe med vatn, litt av gangen. 
Eg bruker hel muskatnøtt som eg river i farsen. Blir en bedre smak enn med muskatpulver.
2. Form farsen til runde kaker ved hjelp av ei skei, handa di, og kaldt vatn. 
3. Steik kakene i middels varm panne i smør i ca. 5 minutter på hver side til dei har fått en fin brunfarge.

Server med kokte poteter, kokte gulrøtter og brun saus.
Også godt, servert saman med erterstuing.

1 kommentar:

  1. Ååå, disse er helt sikkert kjempegode og skal absolutt testes :-)

    Hilsen Christel/ sunnmørsmat

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget