tirsdag 17. januar 2012

Slaters rååååsa pannacotta

Eg har vært litt sånn trist og lei i det siste og fann ut at eg måtte lage noko ekstra godt i dag....
Resultatet vart ein pannacotta som er tatt litt på sparket og laga med ingredienser eg fann i skuffer og skap.

Dette brukte eg:



2,5dl fryst bærblanding
2 gelatinplater
3dl fløyte
1ss akasiehonning
0,5ss melis
1ts vaniljesukker
Skall av 1 appelsin
Appelsinsaft fra 1/2 appelsin

Sånn gjorde eg det :)
Bæra går i blenderen og kjøres til ein mos.
Gelantinplatene legges i kadt vatn






Fløyta vart kokt opp i lag med honninga. Så vart bæra tilsatt i lag med melis, vaniljesukker og appelsinsaft/skall. Til slutt gelatinplatene. Røre rundt til alt er smelta.

Fyll i dessertglass og settes kaldt i minst to timer.

Server med sjokoladerasp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget