onsdag 25. januar 2012

Mince and Tatties

Mince and Tatties er en veldig vanlig middagsrett i Skottland. Retten har sitt eige "Verdsmesterskap" og har til og med vært temaet europeiske parlamentariske tvist.

Eg har gleda meg til dette innlegget heilt sida eg fann ut at eg skulle lage ein blogg med mange skotske retter.  Mince and tatties ER og har vært av mine favoritter heilt sidan barndommen. Det er ein helt perfekt rett for kalde dager.


Dette treng du til 4 personer:

1 finhakka løk

2-3 hakka gulrøtter

 400g karbonadedeig/kjøttdeig
1ss havremjøl
salt og pepper
3ss brun mazenna
1-2 buljongterninger rørt ut i vatn
200g grønne erter
1ss vegetabilsk olje

Slik gjer du det :-)
Varm oljen og fres lauken til den vert mjuk.
Ha i kjøttdeigen og la den frese til den er god og brun.
Tilsett så gulrøttene og havremjølet.
Hell over nok buljong til at det akkurat dekker kjøttet.
Rør godt, ha på lokk og la det småkoke i 20 minutter. 
Når kjøttdeigen er kokt har du i ca 3ss med brun maizenna. 
Til sist har du oppi frosne grønne erter. Når ertene er varme er maten klar!


Server med kokte poteter eller heimelaga potetstappe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget