lørdag 20. oktober 2012

Vekesmeny - Veke 43


Eg har fått ein del spørsmål og tips om å lage til vekesmenyar. Tips og råd om kva ein kan ha til middag i løpet av veka. Det er ofte vanskelig å finne på noko å lage og då blir det gjerne at det går i same maten veke ut og veke inn. Eg pleier å sette meg ned i helga og lage til mine egne menyar og handleliste. Slik slepp eg å handle meir enn ein gong i veka. Eg har det eg treng og det blir mykje billigare enn å gå og småhandle fleire gongar. Det varierer veldig på kva slags butikk vi handler på. Det eg er opptatt av er å finne gode tilbud på gode råvarer :-)

Her kjem iallefall Slaters matBlogg sin aller første vekesmeny:

Mandag:

 Tirsdag:

Onsdag:


Torsdag:

Fredag:


Laurdag:

Søndag:

Vekas fristelse:
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget