mandag 27. august 2012

Saftig plommekake

Eg merker det i kvar del av kroppen min. Det nærmar seg haust. Stiv og støl av rå kveldskulde men framleis har vi sol og gode dagar.  Man skal kose seg om hausten. I mørket skal man nyte ein kopp te og eitt lite kakestykke. Gjerne ett kakestykke som er metta av frukt. Vanligvis er det eplekaker eg pleier å lage men i helga var eg på Stårheim og kjøpte fem kilo plommer. Då tenkte eg at eg skulle no prøve å lage ei god plommekake. Etter prøving og feiling så vart det til denne oppskrifta.

God fornøyelse!



Til kaka treng du:
160 g smør
145 g sukker
3 egg
1 dl mjølk
240 g kveitemjøl
2 ts bakepulver
2ts vaniljesukker
ca. 450 g plommer
2-3 ss perlesukker 


Sånn gjer du det :-)
 Pisk smør og sukker lyst og luftig.   
 Rør inn ett og ett egg.   

 Tilsett mjølka vekselsvis med mjøl iblanda bakepulver.
                       

           
 Hell røra i ei smurt form, ca. 24 cm i diameter.

Del plommene og ta ut steinene. Dekk formen med halve plommer og fordel dem i formen. Dryss over perlesukker. Steik kaka på nederste rille i steikeovnen ved 175 °C i 50-60 minutter.


 Kaka slepp kanten av formen når den er ferdig. Avkjøl kaka i formen eller server den lun med pisket kremfløte.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget