søndag 9. november 2014

Julebrød som Schakenda

Då er vi begynt med juleforberedelsane her på Løvbakken og først ut i år er dei tradisjonsbundne julebrøda. Nokre av dykk vil kanskje reagere på at eg ikkje har sukat i brøda mine. Forklaringa er enkel. Eg liker ikkje sukat så eg har heller litt ekstra med rosiner i. Oppskrifta har eg funnet i ei bakebok av Schakenda.

Til tre brød treng du følgande:


1000-1100g kveitemjøl
6dl lunken mjølk (ca. 30 grader)
25g fersk gjær
150g sukker
3ts kardemomme
1ts havsalt
1 egg
Ca 150g smør i terninga
Ca 300g rosiner

Sånn gjer du det 😃

Legg rosiner i varmt vatn som såvidt dekker. La dei ligge så lenge du kan men minst 30 minutter.



Ha alle ingrediensane med unntak av smøret og rosiner i kjøkkenmaskina og la den gå på lav fart i ca 10 minutt, til deigen slipper eltebollen. Om klissete så ha i litt meir mjøl.

Tilsett smøret og elt alt inn i deigen. Underveis, øk farten til middels.

Tøm av vatnet på rosinene og tilsett i deigen.
Kle bakebollen med plast og sett til heving på lunt sted i ca 1 time.

Del deigen i tre emner og form til store boller. La kvile i 20 minutt.

Form til ønska form på bakepapirkledt steikebrett.

Etterhev til dobbel størrelse. Pensle med egg.

Steik på 200 grader, nederste i ovnen, i 25-30 minutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget