søndag 21. oktober 2012

Frikassé av okse

Eg har ein del oksekjøtt i fryseren som eg kjøpte på tilbud hos slakteren tidlegare i haust. 
Tidlegare har eg nevnt at eg er veldig glad i frikassé av lam så no tenkte eg at eg skulle prøve en variasjon med oksekjøtt i staden.
Dette treng du til 4 porsjoner:
  • 700 gram Oksekjøtt. Bruk stykker frå Bog eller nakke
  • 2 stk Gulrot
  • 160 gram Persillerot
  • 160 gram Sellerirot
  • 2 dl Matfløyte

Sånn gjer du det:-)

Legg kjøttet i ei panne, fyll på vatn slik at det akkurat dekker. 
 
Kok kjøttet mørt og ta så kjøttet ut av krafta.
Grønnsakene kuttes i grove biter. Ha grønnsakene i krafta, kok dei nesten møre.
Bruk dei grønnsakene du har i kjøleskapet. Du kan gjerne bruke purre, kålrot, pastinakk, eller kanskje jordskokk?
Ha i fløyten og kjøttet, og jevn med maizenna eller potetmel til ønska tjukkelse.
Smak til med salt og pepar. Ved servering, strø over finhakka persille og server med kokte poteter. 

Husk dette er ikkje mat som man nødvendigvis danderer flott på tallerkenen. Dette er god, norsk husmannskost der smaken er det aller viktigaste!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget